Nieuwste Reviews

Douma Dakservice - Daklekkage

0

Review:
Na een heftige regenbui bleek dat we een forse daklekkage hadden. Op Google gezocht en Douma gevonden, s'morgens gebeld en jawel 's middags kwamen ze, volgens afspraak, en wat nog mooier was: ze gingen meteen aan de slag en hopelijk is de reparatie geslaagd. Geweldige service, ik had niet verwacht dat het meteen opgelost zou worden!
Héél blij mee.


Sterke punten:
Goed geluisterd naar mijn verhaal wat betreft de daklekkage.
Vriendelijke mensen. Meteen aan het werk, geen flauwe kul.



L van As beveelt Douma Dakservice aan bij vrienden/bekenden

Van Griensven Dakonderhoud - Dakreparatie

0

Review:
Donderdag 14 februari zijn er door medewerkers van de fa. Van Griensven uitgevoerd aan ons dak, nadat ik hulp had ingeroepen n.a.v. een lekkage in de slaapkamer.
Bij de noodreparatie constateerden uw medewerker, dat het dakbeschot op een aantal plaatsen was verrot en dat er een steunbalk was aangetast.
De noodreparatie bood weinig soelaas, de korting op de definitieve reparatie werd voor een groot deel teniet gedaan door de kosten van een speciale strip.
De heren begrootten de duur van de werkzaamheden op op twee dagen €3600,00 exclusief btw.
De werkzaamheden namen slechts één dag in beslag, de vrijdag daaropvolgend waren uw medewerker niet vrij, maar was er een andere klus.
Nu heb ik veel respect voor de vakkennis van uw medewerkers, maar vind wel , dat er i.v.m. begroting over twee dagen, dat de rekening inclusief de btw €4235,00 wel erg hoog is.
Natuurlijk is het prima, dat werkzaamheden in een dag geklaard kan zijn, maar dit vind ik wel een beetje over de top.

Sterke punten:
Komen stipt op de afgesproken tijd!
Werken snel.

Zwakke punten:
Wel erg snel verdiend met één dag werken!

J.W.Mulder beveelt Van Griensven Dakonderhoud NIET aan bij vrienden/bekenden

Douma Dakservice - Vernieuwen pannendak

0

Review:
Douma heeft in een week, alles binnen de planning en afgesproken kwaliteit ons hele dak vernieuwd. Men denkt actief mee, vriendelijk, behulpzaam en deskundig persneel. Iedere dag inspectie en afspraken maken.

Sterke punten:
Planning, kwaliteit

Zwakke punten:
Geen

Joep Peter beveelt Douma Dakservice aan bij vrienden/bekenden

Dakdekkersbedrijf De Hollander - Onbeschrijfelijk slechte service. Wat een flutbedr

0

Review:
In juni 2018 contact opgenomen met De Hollander met de duidelijke vraag om een structurele oplossing (verankeren, haken) voor steeds loslatende dakpannen bij windkracht 8 en hoger. De toezegging was steeds 'we gaan er achteraan, we komen er op terug, we gaan iets inplannen, we nemen contact op', etc. Niet dus. Het initiatief moest steeds bij mij vandaan komen. Mails worden niet beantwoord wanneer ik specifiek vraag om bevestiging. Na maanden lang aan het lijntje te zijn gehouden werd er in november eindelijk een inspectie gepland. De bevindingen van de inspecteur waren 'dit is een nieuw dak'. Alsof ik dat nog niet wist? Op mijn vraag welke oplossing hij voorstelt om de problemen te verhelpen was de reactie dat hij daar niet naar gekeken heeft. Toen maar contact opgenomen met zijn opdrachtgever (Michel) over deze merkwaardige gang van zaken. Hij was ook verbaasd want de opdracht aan de inspecteur was duidelijk gecommuniceerd. Maar uiteraard gaf hij aan er opnieuw achteraan te gaan. Weer een maand lang geen reactie dus zelf maar weer gebeld. 'oh, heeft u nog geen offerte ontvangen?' 'Ik ga er gelijk mee aan de slag...' Vervolgens kreeg ik de volgende dag een email met de volgende tekst:
Enige tijd geleden heeft een inspecteur van een aan ons gelieerd bedrijf geconstateerd dat uw dak nagenoeg nieuw is en er prima uitziet, voor ons geen aanleiding voor nader onderzoek. Ook is u toen gemeld dat wij niet bemiddelen in geschillen. Mochten er om welke redenen toch problemen zijn met uw dak dan vallen deze onder de bouwgarantie en dient u de aannemer hierover aan te schrijven.
Mocht u een rapport wensen over de toestand van uw dak dan zijn er bouwkundige bureaus die dit voor u kunnen verzorgen.


Kortom, ondanks een vrij duidelijke opdracht 6 maanden lang aan het lijntje gehouden worden om vervolgens afgescheept worden met zo'n mail. Beschamend slecht!

Sterke punten:
Vriendelijke telefonische contacten. Men geeft je constant het gevoel dat er werk van gemaakt gaat worden. Helaas blijkt niets minder waar te zijn.

Zwakke punten:
Afspraken niet nakomen. Schijnbare miscommunicatie binnen het bedrijf zelf. Klanten aan het lijntje houden. En na 6 maanden met een mail die geen inhoudelijk antwoord geeft op de vraagstelling alsnog de handen er vanaf trekken. Bedroevend slechte service!

van Hoven beveelt Dakdekkersbedrijf De Hollander NIET aan bij vrienden/bekenden

Douma Dakservice - snelle en goede service

0

Review:
Op donderdag gebeld vanwege lekkage dak aanbouw huis. Op vrijdag (had zelfs ook donderdag meteen gekund) inspectie en duidelijke offerte.
Op dinsdag complete bitumen-dakbedekking vakkundig vernieuwd.

Sterke punten:
zeer snelle service
duidelijkheid
correcte behandeling
doen wat beloofd is, alle afspraken op tijd nagekomen
vaklui uit echt familie-bedrijf
snelle uitvoering met groot team
prettig in de omgang
werken precies en netjes
extra, gratis service
goede prijs-kwaliteit verhouding
geen addertjes onder het gras

Zwakke punten:
twéé klontjes suiker in de koffie!

B. Elfrink beveelt Douma Dakservice aan bij vrienden/bekenden