Dakdekkersbedrijf De Hollander

Dakdekkersbedrijf De Hollander: dakdekker Utrecht voor uw pannendak Dakdekkersbedrijf De Hollander. Dakdekker uit Utrecht. Voor renovatie, reparatie bij daklekkage en dakbedekking van een pannendak of daken.

Dakdekkersbedrijf De Hollander Reviews

    Onbeschrijfelijk slechte service. Wat een flutbedrijf

    In juni 2018 contact opgenomen met De Hollander met de duidelijke vraag om een structurele oplossing (verankeren, haken) voor steeds loslatende dakpannen bij windkracht 8 en hoger. De toezegging was steeds 'we gaan er achteraan, we komen er op terug, we gaan iets inplannen, we nemen contact op', etc. Niet dus. Het initiatief moest steeds bij mij vandaan komen. Mails worden niet beantwoord wanneer ik specifiek vraag om bevestiging. Na maanden lang aan het lijntje te zijn gehouden werd er in november eindelijk een inspectie gepland. De bevindingen van de inspecteur waren 'dit is een nieuw dak'. Alsof ik dat nog niet wist? Op mijn vraag welke oplossing hij voorstelt om de problemen te verhelpen was de reactie dat hij daar niet naar gekeken heeft. Toen maar contact opgenomen met zijn opdrachtgever (Michel) over deze merkwaardige gang van zaken. Hij was ook verbaasd want de opdracht aan de inspecteur was duidelijk gecommuniceerd. Maar uiteraard gaf hij aan er opnieuw achteraan te gaan. Weer een maand lang geen reactie dus zelf maar weer gebeld. 'oh, heeft u nog geen offerte ontvangen?' 'Ik ga er gelijk mee aan de slag...' Vervolgens kreeg ik de volgende dag een email met de volgende tekst:
    Enige tijd geleden heeft een inspecteur van een aan ons gelieerd bedrijf geconstateerd dat uw dak nagenoeg nieuw is en er prima uitziet, voor ons geen aanleiding voor nader onderzoek. Ook is u toen gemeld dat wij niet bemiddelen in geschillen. Mochten er om welke redenen toch problemen zijn met uw dak dan vallen deze onder de bouwgarantie en dient u de aannemer hierover aan te schrijven.
    Mocht u een rapport wensen over de toestand van uw dak dan zijn er bouwkundige bureaus die dit voor u kunnen verzorgen.


    Kortom, ondanks een vrij duidelijke opdracht 6 maanden lang aan het lijntje gehouden worden om vervolgens afgescheept worden met zo'n mail. Beschamend slecht!

    Sterke punten
    Vriendelijke telefonische contacten. Men geeft je constant het gevoel dat er werk van gemaakt gaat worden. Helaas blijkt niets minder waar te zijn.

    Zwakke punten
    Afspraken niet nakomen. Schijnbare miscommunicatie binnen het bedrijf zelf. Klanten aan het lijntje houden. En na 6 maanden met een mail die geen inhoudelijk antwoord geeft op de vraagstelling alsnog de handen er vanaf trekken. Bedroevend slechte service!

Deze website is niet meer actief

Schrijf een review