Onbeschrijfelijk slechte service. Wat een flutbedrijf

Onbeschrijfelijk slechte service. Wat een flutbedrijf

In juni 2018 contact opgenomen met De Hollander met de duidelijke vraag om een structurele oplossing (verankeren, haken) voor steeds loslatende dakpannen bij windkracht 8 en hoger. De toezegging was steeds 'we gaan er achteraan, we komen er op terug, we gaan iets inplannen, we nemen contact op', etc. Niet dus. Het initiatief moest steeds bij mij vandaan komen. Mails worden niet beantwoord wanneer ik specifiek vraag om bevestiging. Na maanden lang aan het lijntje te zijn gehouden werd er in november eindelijk een inspectie gepland. De bevindingen van de inspecteur waren 'dit is een nieuw dak'. Alsof ik dat nog niet wist? Op mijn vraag welke oplossing hij voorstelt om de problemen te verhelpen was de reactie dat hij daar niet naar gekeken heeft. Toen maar contact opgenomen met zijn opdrachtgever (Michel) over deze merkwaardige gang van zaken. Hij was ook verbaasd want de opdracht aan de inspecteur was duidelijk gecommuniceerd. Maar uiteraard gaf hij aan er opnieuw achteraan te gaan. Weer een maand lang geen reactie dus zelf maar weer gebeld. 'oh, heeft u nog geen offerte ontvangen?' 'Ik ga er gelijk mee aan de slag...' Vervolgens kreeg ik de volgende dag een email met de volgende tekst:
Enige tijd geleden heeft een inspecteur van een aan ons gelieerd bedrijf geconstateerd dat uw dak nagenoeg nieuw is en er prima uitziet, voor ons geen aanleiding voor nader onderzoek. Ook is u toen gemeld dat wij niet bemiddelen in geschillen. Mochten er om welke redenen toch problemen zijn met uw dak dan vallen deze onder de bouwgarantie en dient u de aannemer hierover aan te schrijven.
Mocht u een rapport wensen over de toestand van uw dak dan zijn er bouwkundige bureaus die dit voor u kunnen verzorgen.


Kortom, ondanks een vrij duidelijke opdracht 6 maanden lang aan het lijntje gehouden worden om vervolgens afgescheept worden met zo'n mail. Beschamend slecht!

Sterke punten
Vriendelijke telefonische contacten. Men geeft je constant het gevoel dat er werk van gemaakt gaat worden. Helaas blijkt niets minder waar te zijn.

Zwakke punten
Afspraken niet nakomen. Schijnbare miscommunicatie binnen het bedrijf zelf. Klanten aan het lijntje houden. En na 6 maanden met een mail die geen inhoudelijk antwoord geeft op de vraagstelling alsnog de handen er vanaf trekken. Bedroevend slechte service!

Bezoek Dakdekkersbedrijf De Hollander Reviews over Dakdekkersbedrijf De Hollander

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Dakdekkersbedrijf De Hollander
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden