Van Griensven Dakonderhoud

Van Griensven Dakonderhoud - 24/7 Bereikbaar - 40 Jaar Ervaring Van Griensven Dakonderhoud ✅ Al 40 jaar de specialist in dak- en renovatiewerkzaamheden ✅ gratis dakinspectie ✅ 10 jaar garantie ☎ Bel 073-2032555

Van Griensven Dakonderhoud Reviews

top bedrijf

We hadden een vervelende lekkage van de dakkapel. Binnen 24 uur waren Mike en Romano ter plaatse voor de inspectie en constateerden daarnaast ook nog een rottende dakbeschotting. Direct zijn zij aan de slag gegaan en ondanks het weer hebben ze het dak vervangen en zorgen weggenomen. En dat voor een marktconforme prijs. Ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan. Keurige gasten, goede vaklui.

Sterke punten
    snelheid, kwaliteit, zorgvuldigheid en correctheid

Zwakke punten
    nvt

top bedrijf

Sterke punten

Zwakke punten
    nvt

Snel en gedegen werk

Prima ervaring met Mike en zijn equipe. Loodwerk vernieuwd,Nokvorsten vast gezet, Schoorstenen opnieuw gevoegd en geimpregneerd, gaas in dakgoten.

Sterke punten
    Goede prijs/prestatieverhouding

Dakreparatie

Donderdag 14 februari zijn er door medewerkers van de fa. Van Griensven uitgevoerd aan ons dak, nadat ik hulp had ingeroepen n.a.v. een lekkage in de slaapkamer. Bij de noodreparatie constateerden uw medewerker, dat het dakbeschot op een aantal plaatsen was verrot en dat er een steunbalk was aangetast. De noodreparatie bood weinig soelaas, de korting op de definitieve reparatie werd voor een groot deel teniet gedaan door de kosten van een speciale strip. De heren begrootten de duur van de werkzaamheden op op twee dagen 3600,00 exclusief btw. De werkzaamheden namen slechts n dag in beslag, de vrijdag daaropvolgend waren uw medewerker niet vrij, maar was er een andere klus. Nu heb ik veel respect voor de vakkennis van uw medewerkers, maar vind wel , dat er i.v.m. begroting over twee dagen, dat de rekening inclusief de btw 4235,00 wel erg hoog is. Natuurlijk is het prima, dat werkzaamheden in een dag geklaard kan zijn, maar dit vind ik wel een beetje over de top.

Sterke punten
    Komen stipt op de afgesproken tijd! Werken snel.

Zwakke punten