Dak & Vastgoedbeheer Nederland

Dak & Vastgoedbeheer Nederland - Dakdekkersbedrijf in meerdere regio's Dak en Vastgoedbeheer Nederland is het dakdekkersbedrijf voor heel Nederland, dus ook in uw regio! Wij zijn al ruim 15 jaar gespecialiseerd in alle soorten daklekkage, Pannendak techniek, platdak techniek, schoorsteen techniek, en vastgoedonderhoud. Wij bieden kwaliteit, scherpe prijzen en 15 jaar garantie.

Dak & Vastgoedbeheer Nederland Reviews

    OPLICHTER

    De eigenaar van eenmanszaak Dak & Vastgoedbeheer Nederland is Jan van Hassel en een oplichter. Hij is privé aansprakelijk en schulden kan je op hem verhalen. Jan laat je aanbetalen en komt dan nooit opdagen. Altijd mooie praatjes en smoesjes. Ik hoor zoveel mensen die net zoals mij door hem zijn opgelicht. Hij woont zelf op de torenstraat 28, 5473 EL Heeswijk Dinther. Hij heeft hier een cafetaria. Dus aangifte doen en hem aansprakelijk stellen. Laat m niet weg komen met je eigen geld!

    Sterke punten
    Jan kan praten als de beste maar is echt een oplichter.

    Zwakke punten
    Komt zijn afspraken niet na.

    Oplichterij

    Wij zijn opgelicht door deze partij. We hebben ons dak laten bedekken en ze zouden een goot gaan vervangen. Dat laatste hebben ze nooit gedaan, terwijl er wel een betaling voor gedaan is. Partij neemt niet op en reageert niet. We overwegen juridische stappen.
    Korte opmerking: het valt mij op dat alle positieve reviews van dezelfde auteur zijn met een andere naam... Dit klopt volgens mij niet helemaal

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Afspraken niet nakomen
    Oplichterij

    werken niet volgens EU normen

    Bespaar jezelf een hoop ellende en ga niet met deze (op het oog voordeligere) firma in zee. Werk wordt niet volgens de Europese richtlijn uitgevoerd. Bitumen is niet goed vast gelegd en laat binnen een jaar op meerdere plekken al los. Telefonisch nooit bereikbaar (je krijgt standaard een antwoordapparaat, waar geen reactie op volgt). Via email tot voor kort matig bereikbaar. Met veel moeite een afspraak gemaakt voor doornemen van de klachten. Op betreffende datum is zonder bericht niemand op komen dagen. Na het versturen van diverse reminders is mijn mailadres inmiddels door hen geblokkeerd en krijg ik uberhaupt geen contact meer met dit bedrijf.
    Dit grapje duurt nu al een jaar. Lekkage is al die tijd nog niet verholpen

    Sterke punten
    Als ze een nieuwe klant denken te zien, reageren ze supersnel en zijn ze snel beschikbaar.

    Zwakke punten
    Werken niet volgens de Europese richtlijn. Leveren slecht werk (bitumen laat binnen een jaar al los). Na de werkzaamheden en betaling is er geen contact meer mogelijk. Komen afspraken niet na. Garantie wordt niet nageleefd.

    Onbetrouwbaar

    Zonder overleg klommen twee mannen op ons dak om lekkage bij buren te verhelpen. Ze lieten een ladder van het dak vallen die ging dwars door onze tuintafel heen. Dat had slechter af kunnen lopen. De schade is na veel aanmaningen na 4 maanden nog steeds niet vergoed. De communicatie verloopt enorm stroef; eigenaar doet zich voor als andere persoon en neemt vaak niet op. Hij verzint smoesjes en vertelt onwaarheden.

    Dak verprutst en opgelicht met niet bestaand meerwerk - rechtszaak loopt

    Ik had sinds april 2018 last van een lekkend dak. Ik vroeg na een lange herstelperiode door drie operaties bij dakdekkers in Utrecht en omgeving offertes aan. Op basis van een offerte via Werkspot van 23 april 2019 hebben Van Hassel en zijn drie medewerkers, allen afkomstig uit 's-Hertogenbosch, van 15 tot en met 17 mei 2019 werkzaamheden aan mijn dak uitgevoerd en nieuwe dakbedekking aangebracht. Ze plaatsten een steiger, die ik vanwege een nog niet genezen buikwond niet durfde te beklimmen om het werk te bekijken. In overleg met mij is vanwege een verwachte regenbui in afwijking van het gestelde in de offerte de bestaande dakbedekking niet verwijderd. We spraken af dat daaroverheen de nieuwe dakbedekking zou worden gelegd. Die zou worden geschroefd en de schroeven zouden worden gebrand. Ook de nieuwe dakbedekking zou worden gebrand.
    Op 16 mei 2019 is meerwerk met mij overeengekomen, bestaande uit impregnatie van 50 m2 dakisolatie vanwege vermeende schimmelvorming.
    In de nacht van 26 op 27 mei 2019 was de eerste grote regenbui en bleek dat de lekkage was verergerd.
    Op 27 mei 2019 en op 3 juni 2019 zijn de medewerkers teruggekomen om resp. een los zittend deel bij de afvoer en losse randen dicht te branden.
    Op 28 mei 2019 heeft een medewerker van Dura Vermeer, de aannemer van de buren rechts, losse delen gevonden waarvan ik Van Hassel foto’s heb gestuurd. Van Hassel dreigde daarop zijn garantie te laten vervallen omdat derden aan zijn werkzaamheden zouden hebben gezeten. Niet alleen was dat vergezochte verwijt niet te bewijzen, maar ook staan er nergens garantievoorwaarden. Bovendien is na blootlegging van de nieuwe dakbedekking door een professionele dakdekker gebleken dat de werkzaamheden zo ondeugdelijk zijn uitgevoerd dat het branden van de losse delen de lekkage in mijn slaapkamer niet zou hebben verholpen. Een opstalverzekeringsexpert kwam het dak op maar kon alleen voor de waterafvoer en het door het bedrijf aangebrachte dakbedekking verbeteringen adviseren. Hij zag niet wat eronder lag.
    Op 8 juni 2019 heb ik Van Hassel via Whatsapp en e-mail verzocht om de overige losse delen dicht te maken. Op 13 juni 2019 heeft Van Hassel hierop in een e-mailbericht toegezegd “kantstroken te plaatsen vanaf de dakrand tot op de huidige opgebrande dakbedekking”. Daarna liet van Haasel pas iets horen na mijn brief met eis om schadevergoeding,
    Inmiddels had ik het vertrouwen in Dak & Vastgoedbeheer Nederland volledig verloren. Ik heb een professionele dakdekker ingeschakeld om de werkzaamheden te beoordelen en die heeft na een uitgebreider onderzoek dan dat van de verzekeringsexpert, die alleen de bovenste laag heeft kunnen zien en beoordelen, het volgende vastgesteld:
    1) De aangebrachte dakbedekking hechtte niet goed aan de bestaande TPO-dakbedekking. Van Hassels medewerkers hebben twee lagen gelegd. De onderste laag hebben ze los op de bestaande TPO-dakbedekking gelegd. Deze laag hebben ze vastgemaakt met houtschroeven en niet zoals het hoort, met betonpluggen. Daardoor zijn er gaten in de oude dakbedekking ontstaan. De ronde plaatjes die de onderste laag moesten vasthouden, zijn niet waterdicht gemaakt. Op vele plaatsen zaten losse bedekkingsdelen.
    2) De medewerkers hebben op de plaats van de lekkage ongeveer 1 m2 van de oude TPO-dakbedekking verwijderd, vermoedelijk om een foto van de “beschimmelde” dakisolatie te maken. Verder hebben ze naast dat gat evenwijdig aan de zijmuur van de buren links een snede van ruim een meter gemaakt.
    3) De medewerkers hebben tussen de dakrand aan de straatkant en de afvoer van de mechanische ventilatie een gat gemaakt. Hierdoor kwam de dakisolatie, op die plaats van piepschuim, bloot te liggen.
    4) De twee gaten en de snede zijn niet dichtgemaakt. Door de niet waterdicht aangebrachte twee lagen had regenwater vrij spel, waardoor de lekkage verergerde en er meer schade is ontstaan.
    5) Impregnatie van dakisolatie bestaat niet. Dakisolatie beschimmelt niet. De oude dakbedekking is niet verwijderd op de hierboven genoemde gaten na. Er zijn geen impregnatiewerkzaamheden verricht.
    Al deze feiten kan ik ondersteunen met foto- en filmmateriaal, op uw verzoek per e-mail toe te zenden, en met verklaringen.
    Ik verwijt Van Hassel als de eigenaar van de eenmanszaak en daardoor de verantwoordelijke persoon voor de werkzaamheden van zijn medewerkers het volgende:
    1) Men is doorgegaan met de werkzaamheden nadat was vastgesteld dat de oude en de nieuwe dakbedekking niet hechtten. Van Hassel had met mij in overleg moeten treden en in plaats van een geheel nieuw dak aanleggen de lekken moeten dichten met hechtend materiaal, bijvoorbeeld Resitrix. Hij heeft ondeugdelijk werk verricht door gaten niet waterdicht te schroeven in de bestaande dakbedekking, waardoor lekken zijn ontstaan en door lagen niet waterdicht te maken. Zelfs niet tijdens twee vervolgbezoeken.
    2) Het bedrijf heeft vernielingen aangericht zonder deze te melden en te repareren. Men had mede gezien punt 1 moeten weten dat regenwater hierdoor vrij spel zou hebben. Ik verwijt het bedrijf daarom moedwillige vernieling.
    3) In plaats hiervan heeft Van Hassel de oorzaak van de lekkage bij het dak van de buren links gelegd en geprobeerd hun € 3000 voor herstelwerkzaamheden afhandig te maken.
    4) Van Hassel heeft mij voor € 2.500 opgelicht door onnodige en niet bestaande werkzaamheden in rekening te brengen, welke werkzaamheden dan ook niet zijn verricht. Van Hassel moet hiervan als zelfbenoemd ervaren dakdekker en verzender van de factuur weet hebben gehad.
    Zonder inschakeling van een professionele dakdekker waren deze feiten niet aan het licht gekomen en was de schade aan mijn woning verder toegenomen. Na mijn aangetekende brief van 24 juni heeft Van Hassel op 26 juni per e-mail aangeboden werkzaamheden te verrichten, zoals aanbevolen door de verzekeringsexpert, maar daarop heb ik een dag later laten weten niet akkoord te gaan en nog steeds het volledige gefactureerde bedrag terug te vorderen. Het enige wat het bedrijf goed heeft gedaan, is de afvoer van het grind, hoewel ze dat zo onvoorzichtig hebben gedaan, dat mijn buitenlamp door steenslag is vernield. Daarom heb ik de herstelkosten van ruim € 1.100 niet in rekening gebracht. Saillant is dat ik bij tien bedrijven offertes heb opgevraagd. Van Hassel had een verhaal dat overeenkwam met dat van de specialist van vereniging Eigen Huis, namelijk dat het grind kon worden afgevoerd en vervanging niet nodig was. Ook gaf hij vijftien jaar "garantie". Maar geen van de bedrijven adviseerde reparatie. Alle wilden het gehele dak vervangen. Met reparatie was ik echter klaar geweest. Op Werkspot staan meer klachten over dit bedrijf, maar de balans tussen goede en slechte recensies was voor mij niet van dien aard om argwaan te hebben. Het bedrijf wordt volgens een buurman van mij door een concurrent, De Graaf Installaties uit Bunschoten, beschuldigd van inbreuk op fotografisch auteursrecht. Het bedrijf heeft als bezoekadres een adres in Utrecht. De bedrijfsnaam lijkt erg veel op DAK Vastgoedbeheer, dat vlakbij - in Nieuwegein - is gevestigd, een foto van de stad Utrecht op zijn website heeft en ook verbouwingen doet.

    Er loopt een juridische procedure om een deel van mijn geld terug te krijgen, de herstelkosten en de kosten voor "impregnatie".

    Sterke punten
    Overtuigingskracht

    Zwakke punten
    Kwaliteit van het werk, prijs, betrouwbaarheid en communicatie

    Waardeloos bedrijf!!

    Wat een waardeloos bedrijf, komen afspraken niet na, zijn totaal niet te bereiken. Werk wat 4 dagen zou duren werd ruim 2 weken en niks deugde. Met de factuur zijn ze wel snel en daarna hoor je niks meer van ze. Totaal onbereikbaar via tel of email. Snap niet dat zo'n bedrijf kan blijven bestaan!!

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Slechte communicatie en totaal niet bereikbaar via tel of email. Plannen kunnen ze ook niet

    WAARSCHUWING: doe geen zaken met deze mensen

    WAARSCHUWING: doe geen zaken met deze onbetrouwbare partij en doe geen aanbetalingen.
    Wij hebben ons dak opnieuw laten bedekken en er zou een vervolgafspraak worden gemaakt om de dakgoot te vervangen. Hier een aanbetaling voor gedaan. Tijdens de eerste storm bleek het dak te lekken. Hier zouden ze ook voor terugkomen. Er zijn verschillende afspraken gemaakt waarbij ze niet kwamen opdagen. Uiteindelijk niets meer gehoord. We wachten nog steeds op een reactie. En we willen onze aanbetaling terug. Hele slechte ervaring en erg klantonvriendelijk!

    Sterke punten
    Geen sterke punten

    Zwakke punten
    Reageren nergens op. Vragen een aanbetaling en reageren daarna niet meer. Slechte kwaliteit werkzaamheden.

    Onbetrouwbaar en reageren nergens op

    Bedrijf komt zijn afspraken niet na. Afwerking is heel slecht. Dakpannen lagen er na de eerste storm af en reageren ho maar.

    Sterke punten
    communicatie. Kunnen het mooi vertellen

    Zwakke punten
    afwerking slecht.
    Vetrekken voordat het af is en komen niet meer terug

    Zeer slecht

    Deze mensen zijn niet te vertrouwen. Wij hebben in mei een offerte gekregen en direct een aanbetaling gedaan. Ze zijn nog steeds niet geweest voor ons dak. Dan weer iemand ziek, Dana weer slecht weer en tussendoor zeer slechte communicatie. Nemen niet op, reageren niet op mails. Wij willen onze aanbetaling terug! Niet mee in zee gaan met deze mensen.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Communicatie
    Nakomen van afspraken
    Reageren

    Drama

    Helaas moet je een ster geven echter zijn ze nog geen 1 ster waard. Ze beloven veel, maar leveren prutswerk. Verantwoordelijkheid nemen voor het werk wat ze geleverd hebben kan de eigenaar Jan van Hassel niet. Als ze een keer reageren of langskomen pakken ze slechts 1 van de vele problemen van hun pruts werk op. Als je de medewerkers er op aan spreekt dan verwijzen ze naar Jan. We zijn nu een geruime tijd verder en nog steeds is het niet afgerond en elke regenbui die langs komt is het weer emmers pakken. @jan neem je verantwoordelijkheid en los het op!

    Sterke punten
    Prutswerk leveren en het niet nakomen van afspraken zijn ze kampioen in.

    Zwakke punten
    Geen telefoon opnemen, slechte communicatie, valt geen afspraken mee te maken en de eigenaar neemt zijn verantwoordelijkheid niet.

    Vriendelijke oplichters

    Pannendak en plat dak laten repareren door DakenVastgoedbeheer..\\r\\nZeer snelle reactie op offerte aanvraag. Kwam niet te duur uit de bus en kregen daarom de klus.\\r\\nKon al vrij snel uitgevoerd worden.\\r\\nFactuur was nog sneller. Volgens mij waren ze nog onderweg toen de eindfactuur in de mail zat.\\r\\nHelaas was er bij eerste flinke regenbui lekkage. Mannen zijn na klacht langs geweest en gingen mey de kitspuit aan de slag. Dit heeft zich een paar keer herhaald. Bij gebrek aan beter op een gegeven moment ook maar witte kit gebruikt.\\r\\nDaarna nog een poging om lood vast te zetten. Al met al lekt het nog steeds. Telefoon wordt niet opgenomen, mail meestal niet beantwoord. Smoesjes over drukte, ziekte enz.\\r\\nOmdat ik geen contact kon krijgen onder andere naam offerte aangevraagd. Zelfde avond nog contact. Dus het kan wel.\\r\\nOndanks alle beloftes niets meer gezien of gehoord.\\r\\nHoezo 15 jaar garantie, voor mij zijn het onbetrouwbare prutser die je vooral niet aan je dak moet laten werken.\\r\\nHelaas heb ik vooraf niet gezocht op reviews. Waarschijnlijk had dat me veel ellende bespaard.

    Sterke punten
    Snelle reactie op offerte aanvraag, vrij snelle uitvoering\\r\\nHelaas vriendelijk in contact

    Zwakke punten
    Prutswerk.\\r\\nNieuw dakleer een beetje onder bestaand zinkwerk geprutst\\r\\nNieuw lood niet diep genoeg aangebracht.\\r\\n\\r\\nZeer moeilijk bereikbaar. \\r\\nKomen afspraken niet na. Houden je aan het lijntje

    Rechtszaak gewonnen maar betalen ho maar!

    Gehele renovatie pannendak laten uitvoeren, tevens dakkapel laten verwijderen waar uiteindelijk de lekkage vandaan kwam. (Rekening €10.000). Verwijderen ging met grof geweld, overal glas! De afgesproken dakramen gingen niet door, ze hadden verkeerd gemeten en heb nu hele kleine. Het dak bleek na verwijdering dakkapel en nieuwe stuk dak aanbrengen door te hangen. Uiteindelijk een onafhankelijk expertise bedrijf laten kijken. De heer van Hassel kwam niet opdagen. Niet alleen het betreffende stuk dak bleek inferieur uitgevoerd, maar het hele dak was onder de maat. Er moest een gehele nieuwe renovatie uitgevoerd worden, dat kostte mij wederom €10.000. De rechtszaak tegen dak en vastgoedbeheer Nederland is door mij gewonnen, JvH is veroordeeld tot €8000 Aan mij te betalen. Afgesproken is dat dat in termijnen ging. Helaas heeft hij na enkele termijnen niet meer betaald. Ik moet steeds de deurwaarder op hem afsturen, maar zelfs dan betaalt hij niet. Ik voel me echt opgelicht, ben zelf ook een ZZP’er met een matig inkomen. Voor mij is dit bedrag substantieel. Advies: mensen, dit bedrijf is louche.

    Sterke punten
    Komen heel communicatief over.

    Zwakke punten
    Komen pas om10 uur of later opdagen, en zijn vroeg weg. Wilde al snel de betalingen hebben, ook de laatste heel snel, terwijl ik nog wilde inspecteren. Kreeg onaangename mails over ‘wanbetaling’.

    Wat een waardeloos bedrijf!!

    Nadat ik een verkeerde jongen had ingehuurd bleef het garagedak lekken. Vervolgens via Dak & vastgoedbeheer Nederland een dure offerte gekregen en hun de opdracht gegeven. Het leken mij professionele jongen. Het resultaat was dat zowel mijn dak als het dak van de buurman lekt. Ze hebben aangeboden om e.e.a. te herstellen op hun kosten. Dat is het minste lijkt mij. de buurman heeft schade. Vervolgens zijn ze onbereikbaar, nemen de telefoon niet meer op, reageren niet op mails, NIETS! Het was weken droog, nu regent het weer en wederom de gehele garage bij mij en de buurman onder water. Dit loopt nu al sinds eind november 2019! Corona is geen excuus. Ik zit met mijn handen in het haar en voel mij machteloos. Doe geen zaken met dit bedrijf!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    neemt geen contact op, onbereikbaar, prutsers

Bezoek Dak & Vastgoedbeheer Nederland

Schrijf een review